Categories:

Årsmöte

Tack för senast! Lite formalitet och lite annat avhandlades på årets årsmöte i vår förening, även fika i form av semlor. Tack till er som var med.

Nya stadgar kommer att skickas ut så fort dessa är justerade och klara.

Webbsidan och forumet

Vår webbplats samt forumet har fått ett nytt hem, den största skillnaden syns nog även för er. Både forum och webbplats har nu nämligen fått ett SSL certifikat. Det innebär att ni nu säkert och tryggt vet att ni verkligen pratar med oss och den rätta servern när ni interagerar med webbplatsen och forumet.

Märker ni något som är galet eller beter sig konstigt/fel hör gärna av er till sekreterare@sk5lf.se.

73’de
Kasper