Hej kära medlemmar!

I arbetet med att börja använda Googles tjänster för administrativa saker så har undertecknad nu påbörjat flytten av våra e-postadresser. De så kallade MX pekarna har ställts om nu idag torsdag kl 15:30 till att gå till Gmails servrar. Detta kan innebära att epost från nu och ca 24 timmar framåt inte kommer fram som de ska.

Vänligen ta kontakt med oss på sa5lkt@sk5lf.se om du funderar över något (den e-postadressen fungerar). Där svarar jag och vidarebefordrar mejlet till ansvarig som ska ta emot det, om det inte är till mig.

Jag hoppas ni har förståelse kring detta och jag kommer gå ut med information när allt fungerar som det ska igen. 🙂

73 de
Kasper SA5LKT